Reklamation

Har du köpt en vara av oss som det är fel på eller som du på annat sätt inte är nöjd med, vill vi redan nu be dig om ursäkt. Kontakta oss via formuläret här nedanför så ska vi se om det är något vi kan göra åt saken. Och du, vi lovar att behandla ditt ärende så fort vi kan!

OBS! Vi har för tillfället problem med vårt formulär på denna sida för reklamationer. Vi arbetar med att hitta en lösning så snart som möjligt. Tills vidare kan ni kopiera nedan text. Klistra sedan in i ett mail, svara på frågorna och skicka till konsumentkontakt@gb.se. Tack för ert tålamod!

 

—————
Produkt:
—————
LOT-kod
—————
Bäst före datum:
—————
Antal inköpta:
—————
Inköpsställe:
—————
Smak:
—————
Orsak:
—————
Ditt namn:
—————
Gatuadress:
—————
Postnummer:
—————
Ort:
—————
Telefon dagtid
—————
Din e-post:
—————